martes, 29 de enero de 2013

PA DE PESSIC AMB MANDARINES SENCERES

Hola, segur que quan llegiu el nom de la recepta us queradeu una mica parats. Aquesta recepta la vaig veure fa temps en un programa de cuina i, d'entrada, em va sobtar, però al mateix temps em va cridar l'atenció. L'he fet vàries vegades i el resultat és molt bo, tot i que a mi no m'agraden les mandarines; el pastís, però, m'agrada molt. Em passa igual amb la crema de mandarines, repeteixo que no m'agrada la madarina, però la crema és deliciosa i un altre día la publicaré. Avui anem per aquest pa de pessic. Jo he variat la quantitat de mandarines perquè la veritat és que no es notava el sabor; a la recepta original hi havian 2 mandarines pel pa de pessic i una pel glacejat.


Ingredients:

130 grs. de sucre.
280     "     farina.
225 ml.   d'oli.
    2         ous.
    1         sobre de llevat Royal.
    1         polsim de sal.
    3         mandarines senceres (ben netes sota l'aixeta per tal que no tinguin
               cap impuresa).


Pel glacejat:

    2  mandarines.
        sucre glaç.
   

Preparació:


Greixeu un recipient tipus Plum Cake o el que us vingui més de gust i el reserveu.

En un bol en el que us capiguen tots el ingredients hi poseu el sucre, la farina, el llevat, el polsim de sal, els ous, l'oli i les tres mandarines; seguidament amb el mini-pimer ho passeu ben passat fins que no quedi cap grumoll i llavors ja ho podeu posar en el motlle i enfornar uns 40 minuts. (Prèviament escalfeu el forn a 170º )  Passats uns 35 minuts el punxeu amb una agulla de fer mitja o una vareta de fusta, per veure si ja està llest.

Un cop fora del forn el deixeu uns minuts, que no estigui tan calent, i el poseu en una safata.

En aquest punt escorreu en un bol petit o una tasseta el suc de les dues mandarines, afegint sucre glaç  i ho aneu remenant fins aconseguir un liquid homogeni; quan ho hagiu aconseguit, amb aquest liquid aneu regant el pa de pessic amb una cullera.

Queda molt fí i nosaltres i els que ho han provat a casa ens ha agradat molt. Animeu-vos.

Bon Profit!










No hay comentarios:

Publicar un comentario