miércoles, 20 de febrero de 2013

APERITIU DE PASTA DE FULL AMB PERNIL IBÈRIC

Hola a tots. Avui la recepta serà un aperitiu que tan es bo calent com fred i que vaig veure en el blog de la Montse; en el seu moment em va semblar una bona idea, però no havia tingut ocasió de fer-lo i la setmana passada, que venien a dinar unes amigues de tota la vida i, precisament, era l'aniversari d'una d'elles, com que tenia pasta de full i pernil ibèric, vaig pensar de preparar-lo.

Ingredients:

1 placa de pasta de full quadrada.
   pernil ibèric.
   orenga.
1 ou.


Preparació:

Es tallen tires d'un dit de pasta de full i, un cop tallades, es parteixen per la meitat, es pinten amb l'ou, i s'empolvoreixen amb una mica d'orenga; a continuació es posa a sobre de cadascuna de les tires pernil de la mateixa mida que la pasta i llavors es fa com un tirabuixó i ja es pot enfornar.

El forn ha d'estar precalentat a 190 graus i quan veieu les tires una mica daurades vol dir que ja estan llestes per servir.  Surten molt bones.

Bon profit!



3 comentarios:

  1. mmmm....! Delicioses!! Estan tan bones!! M'encanten! M'han vingut ganes de menjar-ne! ^^
    Petonets!

    ResponderEliminar
  2. Montse, quan vulguis vens un día i les farem juntes, petonets molt sincers mua mua

    ResponderEliminar
  3. Uy. jo també vui venir a menjar-ne, que puc? Es que tenen que ser molt bones Lidia

    ResponderEliminar