miércoles, 6 de febrero de 2013

CONILL AMB CEBA

Hola, abans de res us voldria dir que em sap molt de greu i és que per error he esborrat molts dels comentaris que m'havieu enviat i la veritat és que no sé com recuperar-los.

Bé, anem per aquesta recepta de conill;  ja sabeu que el conill no porta colesterol, doncs la seva carn no té greix, inclús menys que el pollastre.

Veureu que a la foto hi ha tres cebes, però després m'ha semblat poc i n'hi he posat més.


Ingredients:

1 conill.
1 quilo de cebes.
1 parell de fulles de llorer.
1 got de vi blanc.
   sal i prebre.


Preparació:

Per començar renteu el conill, el salpebreu i en una cassola ampla hi poseu oli d'oliva i quan estigui calent, aneu posant el conill i deixeu que agafi color;  mentrestant talleu la ceba a llunes i l'afeguiu a la cassola, també les fulles de llorer i el vi; llavors tapeu la cassola, ho deixeu uns 50 minuts i de tant en tant li doneu unes voltes, sobre tot els últims 15 minuts, moment en que la ceba ja haurà agafat color i és facil que s'enganxi a la cassola. Mireu si el conill està tovet i si és així, ja es pot servir.


Bon profit!





3 comentarios:

  1. Si m'ho permets, aquet conill estaba de collons, avui venien uns amics a dinar i com que se que el conill els i encanta,dons le fet a sigut tot un exit, Felicitas per el blog
    Em dic Ricard, ja t'escrit alguna altre vegada

    ResponderEliminar
  2. Només dir que estaba, estaba boniiiiiiiiiiiiiiiisim!!!! Ricard

    ResponderEliminar
  3. Dons Ricards, nosaltres tambè el troben de les dues maneres, gracies els dos

    ResponderEliminar