lunes, 29 de octubre de 2012

ROVELLONS AMB BOTIFARRA BLANCA CRUA I BOTIFARRA NEGRA

Hola a tots. Com que ja ha arribat el temps dels bolets, ja en podem gaudir  tots els que ens agraden tant, i aquest va ser el nostre dinar d'un d'aquests darrers dies; estava boníssim!


Ingredients:

Botifarra crua.
Botifarra negra.
Mongetes del ganxet.
Rovellons.
Oli, sal, alls i julivert ( jo vaig utililitzar la que tinc publicada en el blog).


Preparació:


Amb la placa calenta al màxim i unes gotes d'oli, primer vaig posar la botifarra blanca crua, que triga una mica més a fer-se, després els bolets, que no es facin massa, doncs surten més gustosos, tot seguit la botifarra negra i les mongetes, i com que a la terrassa tenim un pi, vaig agafar una mica de pinassa perquè hi donés més bon gust. Quan tot estava quasi fet, hi vaig posar un parell de cullarades d'all, julivert, oli i una mica de sal.

I a la taula, que no es refredi. 

Bon profit!





2 comentarios:

  1. aquest escenari te que se la hostía al estiu, i aquet tiberi per enamorar. Raul

    ResponderEliminar
  2. Quan fa calor s'esta molt bé es mitja vida, poguer sortir a dinar, i a sopar i la veritat que el plat estaba de mort Raul gràcies per el comentari.

    ResponderEliminar