lunes, 12 de noviembre de 2012

PUNTA DE FILET A LA PLANXA

Hola a tothom. L'altre día quan vaig anar a la carnisseria a comprar, entre altres coses volia filet de vedella i el carnisser em va comentar perqué no agafava una punta de filet, assegurant-me que era molt tendra i dient-me que ho provés; tant va insistir que al final el vaig comprar. Naturalment és molt més econòmic, però realment era tendra i bo com si fos de la part del mig, que és la que sempre compro. Més que explicar la recepta, que no té cap secret, volia compartir amb vosaltres el fet, per si ho voleu tenir en compte alguna vegada.

Ho vaig fer tot a la planxa, amb uns espàrrecs i uns rovellons i un cop fet, ho vaig regar tot amb un parell de cullarades del preparat d'oli, all i julivert que tinc al bloc; ho vaig acompanyar amb uns bunyols de carxofa i una amanida; va ser el segon plat de ahir.

Suposo que ja veieu perqué no indico ni ingredients ni manera de fer-ho.

Bon profit, i fins aviat amb alguna cosa més elaborada.


No hay comentarios:

Publicar un comentario