sábado, 21 de julio de 2012

CONILL AMB MENTA

Hola, avui vaig a publicar el dinar que mejarem demà. A nosaltres ens agrada molt. Fins la tornada.

PER UN CONILL.

Ingredients:

1 Conill.
1 Ceba grosa (o 3 c. soperes de la que sempre tinc preparada i publicada).
1 got de vi blanc.
1 bon manat de menta fresca.
1/2 got d'aigua
   Sal.
   Pebre.

Preparació:

En una cassola amb oli es sofregeix el conill salpebrat, juntament amb la ceba, fins que estigui ben rosset;  llavors s'hi afegeix la menta, el got de vi i se li dóna unes voltes; passats uns 5 minuts s'hi aboca el got d'aigua, es tapa i es deixa que faci una mica de xup xup.  Quan ja esta tovet, s'emplata posant-li per sobre menta picada.

Bon profit!







3 comentarios:

  1. AQUEST CONILL T'UNA PINTA IRRESISTIBLE,EL FARE AVIAT, JA ET DIRE COM A SURTIT, SORPEDRE A CASA, MARTA

    ResponderEliminar
  2. Hola Marta, es bo de veritat,ja veuras que t'agradara i el repatiras mes vegades.
    petons

    ResponderEliminar
  3. Soc la Marta le he fet moltes vegades, i no he escrit avans perqué em vaig quedar sense ordenador, tornant al conill, mol bo i molt fi, fins sempre vaig a fer unes voltes per el teu blog

    ResponderEliminar