miércoles, 12 de septiembre de 2012

GALTES DE PORC.


Hola, voldria dir que jo no havia menjat mai galtes de porc, però gràcies a la meva amiga Teresa Ciurana, que és una fan d'elles i que sempre en parlava, un día li vaig demanar que les fes, doncs jo les volia provar. Em van agradar tant, que des de llavors, les he fet a casa moltes i moltes vegades i de diferents maneres, tan les de porc, com les de vedella.


Ingredients per a 2 persones.


2 galtes de porc.
   herbes de provença.
   sal i pebre.
1 gotet de Pedro Ximénez (optatiu).
   unes gotes d'oli.


Preparació:


Encenem el forn a 180 graus i mentrestant, en una safata adequada posem les galtes, les salpebrem, hi tirem unes gotes d'oli i les posem al forn perquè es vagin fent poc a poc durant 1 hora; passat aquest temps obrim el forn i hi afegium les herbes de provença per sobre de les galtes i les deixem uns 30 minuts més.

Així mateix són molt bones, però jo, quan és el moment de posar-hi les herbes, algunes vegades hi tiro un gotet de Pedro Ximénez i, naturalment també resulten delicioses. Teniu les dues possibilitats.

Bon profit!







No hay comentarios:

Publicar un comentario