sábado, 1 de septiembre de 2012

CALAMARSETS DE PLATJA AMB ALL I JULIVERT

Hola de nou, ahir al matí al fer la compra, em vaig arribar a veure l'Albert, que és el meu peixeter de confiança i que precisament tornava de vacances. Desprès de la normal conversa sobre com li havien anat, em va recomenar diferents coses, i entre elles uns calamarsets de platja, que és el plat d'avui; és senzill de preparar i realment són deliciosos per la seva frescor i el seu sabor.

Ingredients:

1/2 k.    de calamarsets.
   1 c. s. d'oli.
             alls i julivert ( o 2 c. s. del preparat "All i julivert", que ja he
             publicat al blog).

Preparació:

L'Albert, molt amablement, va netejar el calamarsets, i jo, un cop a casa, els hi vaig treure la boca i els vaig netejar bé sota l'aigua;  no cal treure la pell, doncs surten millor.

En una paella amb una miqueta d'oli calent es posen el calamarsets i se li donen unes voltes;  veureu com van camviant de color i deixen anar aigua, que ràpidament es transforma en una espècie de salseta. En aquest moment ja s'han de treure del foc. Llavors es salen i es tira per sobre l'all, el julivert i una mica d'oli d'oliva.

Molt senzills però molt bons! Així que a gaudir-los.   

Bon profit!





           

No hay comentarios:

Publicar un comentario