viernes, 21 de septiembre de 2012

LLUÇ RÀPID FET AL MICROONES

Hola, m'agradaria dir-vos que estaré una setmana sense publicar res, ja que vaig a veure la meva germana que viu a Balaguer; si des d'allà puc entrar al meu blog, miraré d'escriure alguna recepta. Fins aviat.


Ingredients:

1 lluç sense espines i obert en dos lloms.
2 patates.
2 tomàquets.
2 cebes.  (jo vaig utilitzar la ceba que tinc publicada al blog)
3 alls.
1 cullarada sopera de pebre vermell dolç.
   una mica de pebre blanc. (jo no en tenia i en vaig possar de negre)
   sal i unes gotetes d'oli d'oliva.


Preparació:

En una safata que pugui anar al micro poseu les patates pelades i fetes a rodanxes d'un dit i també els tomàquets; ho salpebreu tot amb unes gotes  d'oli d'oliva, i ho poseu al micro a potència máx. uns 5 minuts. Comproveu si les patates estan fetes, ho treieu del micro i col·loqueu la ceba per sobre de les patates i el lluç salpebrat i ho poseu de nou al micro 5 minuts més a max. potència. Ho reserveu.

En una paella amb l'oli fred poseu-hi els alls laminats i ho poseu a foc lent per tal de que es vagin confitant i agafin color.  Quan ja estiguin es treuen del foc i immediatament tireu el prebre vermell; li doneu un parell de voltes i ja ho podeu tirar per sobre del lluç; el plat està llest i ja es pot servir.

Naturalment aquesta recepta també es pot fer igualment al forn.

Bon profit!
  





1 comentario:

  1. Hola Antonia, primer que res gràcies per visitar el meu bloc i deixar-me el comentari! li he estat donant una ullada i no sabia on deixar-te el comentari perquè m'han agradat moltes. Ens veiem aviat! Marta

    ResponderEliminar