jueves, 6 de septiembre de 2012

RAP EN SALSA

El plat que ara us explicaré el feia la meva sogra alguns diumenges; sabia que ens agradava molt, i jo, amb els anys, també l'he incorporat al meu receptari, no té res d'especial però resulta un plat de diumenge o festiu i m'agrada compartir-lo amb tots vosaltres.


Ingredients per a 4 persones:

600 grs. de rap.
100   "   de
tomàquets.
    1 llesca de pa.
 30 grs. d'ametlles.
 30 grs. de pinyons.
   4 ous.
      oli d'oliva.
   2 alls.
      sal.
      julivert.


Preparació:


Abans de res escaliveu els
 tomàquets, els deixeu refredar, els peleu i els reserveu. Bulliu els ous, els deixeu refredar, els peleu i també els reserveu.

El rap ha de ser a rodanxes;  una vegada net, el salem i l'enfarinem i en una paella amb oli el fregim no massa, perquè després s'acabarà de coure a la cassola. En el mateix oli fregim la llesca de pa.

En el morter es piquen primer els alls i el pa i després les ametlles, els pinyons, el julivert i els tomàquets. Ha de quedar tot molt ben picat.

Seguidament aboqueu tota la picada deixatada amb aigua a la cassola per formar la salsa, si fes falta afegiu una mica d'aigua ,llavors afegiu el rap i els ous partits per la mitat i ho deixeu tot junt que faci
 xup xup uns 30 minuts. Si us agrada el rap, ja em direu si no està boniiisim.

Bon profit!









:



 

1 comentario:

  1. Lem menjat avui a casa, era el aniversari del meu pare al qui l'agrada molt el rap i la mara la preparat, i puc dir que es boniiiiiiiiisim. amb dic Laia

    ResponderEliminar