miércoles, 16 de mayo de 2012

FIGUES AMB PERNIL IBERIC

avui us vull presentar un plat  o tapa d'estiu,

Ingredients per a 4 persones:

16 figues
200 gr. de pernil ibéric
oli d'oliva
vinagre de cava
sal

PREPARACIÓ

1.  Renteu i escapseu les figues i obriu-les pel mig, verticalment. Esteneu-les sobre una safata o un plat gran de taula.

2. Prepareu una vinagreta amb l'oli i el vinagre de cava.

3. Amaniu les figues amb la vinagreta i espolseu-hi pel damunt una mica de sal. Poseu a sobre de cada mitja figa un tall de pernil enrollat i ja estan llestes per menjar.   Bon profit¡







6 comentarios:

  1. ANTONIA AHIR VAIG VEURE LA RECEPTA I AVUI HE COMPRAT EL QUE FEIA FALTA I DEMÁ ENS LES MENJAREM AMB ELS MEUS PARES QUE VENEN A DINAR, GRACIES PER LA IDEA, SUSANA

    ResponderEliminar

  2. Hola Susana, desitjo que us agradin molt, i que els teus pares et fagin un aplaudiment, gracies per provar-la.
    petons i que us aprifiti!

    ResponderEliminar
  3. Antònia, els meus pares i a nosaltres ens han agradat molt i les farem moltes vegades,
    els meus pares m'ha felicitat, estic molt contenta, fa poc que me casat gracies, gracies SUSANA

    ResponderEliminar
  4. Hola Susana estic molt contenta amb el que em dius que us hagin agradat tan les figues, i dius que fa poc que estas casada,
    dons eta molt be que t'interesis per el mon de la cuins, segueix aixi, petons

    ResponderEliminar
  5. bon dia, avui m'he decidit a escriure, es que no sabia com fer-ho estic provant per la opció anonimo, aveura si va bé, em dic Lidia, hi ens agradan molt les figues amb pernil i aquet cap de setmana les hi fet, i les hem trobat tan bones amb aquet amaniment que repetirem, fins aviat

    ResponderEliminar
  6. Hola Lidia, avans de res, moltes gracies per les teves paraules, hi ara et vaig a dir que no m'ha extranya que no hi hagin gaires comntaris perque es d'alló mes complicat, la meva germana que viu a fora de Barcelona, vulia enviarna un, i es va aborrir de tantes vegades que va tenir que posa els caracters que t'indican i es veuan fatal,Si algú sap com fer-ho mes sencill que sius-plau m'ho indiqui, i de nou gracies no et conec peró espero que vinguis mes vegades en el blog.

    ResponderEliminar